Գնալ հիմնական բովանդակությանը

Ձեր զամբյուղը

Ձեր զամբյուղը այժմ դատարկ.
Սեղմեք այստեղ շարունակել գնումներ.

Փոխանակումներ և վերադարձներ

ԻՆՉՊԵՍ ՎԵՐԱԴԱՐՁՆԵԼ

Դուք ունեք 14 օր առաքման ամսաթվից ձեր պատվերը վերադարձնելու համար whitestore.am։ Ապրանքները պետք է ունենան իրենց բոլոր պիտակները և պետք է լինեն կատարյալ վիճակում։ 

Ձեր ապրանքի(ներ) վերադարձի տարբերակներ են՝

Դուք կարող եք վերադարձնել Ձեր պատվերը ցանկացած White store խանութ, որտեղ դուք կատարել եք գնումներ: Դուք պետք է ապրանքների հետ միասին ներկայացնեք գնման անդորրագիրը։ Դուք կարող եք ներկայացնել անդորագիրը  Ձեր բջջ. հեռախոսով կամ տպել այն։

Հիշեք, որ դուք պետք է կատարեք հարցում կայքում, եթե ցանկանում եք փոխհատուցում ստանալ խանութում։ Հիշեք, որ եթե դուք ինքներդ չեք կարող հասնել ֆիզիկական խանութ, դուք կարող եք խնդրել մեկ ուրիշին գնալ ձեզ համար։ 

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ պիրսինգով ականջօղերը, ներառյալ ականջօղերի կախոցները, ենթակա չեն վերադարձման հիգիենայի և անվտանգության նկատառումներով: 

Առցանց պատվերների համար անհրաժեշտ է ստանալ վերադարձի թույլտվության համարը (RMA), նախքան որևէ ապրանք կուղարկվի մեզ հետ: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ հիգիենիկ նկատառումներով մենք չենք կարող ընդունել ականջօղերի վերադարձը: Զեղչերի ընթացքում զեղչով գնված ապրանքները ենթակա չեն վերադարձի։ Այդ դեպքում մենք չենք կարող կարգավորել որևէ վերադարձի կամ փոխանակումների.

Խնդրում ենք հետևել մեր 3 պարզ քայլերին ստորև:

  1. Ստացեք փոխհատուցման թույլտվության համարը:
    կապվեք մեզ հետ ' ապրանքի վերադարձի թույլտվության համարը (RMA) ստանալու համար: Հաստատումից հետո դուք կստանաք էլեկտրոնային նամակ ապրանքի վերադարձի թույլտվության համարով, ինչպես նաև առաքման և փաթեթավորման մանրամասն հրահանգներ:

  2. Փաթեթավորեք Ձեր Պատվերը:
    Փաթեթավորեք ապրանքը (ները) օրիգինալ փաթեթավորման մեջ: Փոխհատուցում ստանալու համար դուք պետք է տրամադրեք բնօրինակ փաթեթավորումը և փաստաթղթերը: Գրեք ապրանքի վերադարձի թույլտվության համարը (RMA) անդորրագրի և փաթեթավորման արտաքին կողմում: Վերադարձվող ապրանքները պետք է լինեն նույն կարգավիճակի, ինչպես Ձեզ ուղարկվել է: Ցանկացած գովազդային ապրանք կամ անվճար նվեր, որը ներառված է պատվերի մեջ, պետք է վերադարձվի: Եթե ապրանքը չի վերադարձվում, ապա ձեզնից կգանձվի ապրանքի ամբողջական գինը։

  3. Առաքում և ապահովագրություն:
    Խնդրում ենք օգտագործել հետևելի առաքման եղանակը և ձեր ապրանքը ուղարկեք բնագրի փաթեթավորման վրա նշված հասցեով, անդորրագրի հետ միասին: "Վերադարձ" պետք է հստակ գրված լինի ձեր անդորագրի, ինչպես նաև ձեր վերադարձի պատճառը։ Մենք պատասխանատվություն չենք կրում կորցրած վերադարձի ենթակա փաթեթների համար: Ծանրոցը կվերադարձվի իր սկզբնական ուղարկողին, եթե RMA համարը նշված չէ տուփի վրա, կամ եթե այն վնասվել է կամ կեղծվել է:

 

Փոխանակումներ

Փոխանակման տարբերակը հասանելի չէ առցանց գնումների համար: Այնուամենայնիվ, Դուք միշտ կարող եք վերադարձնել Ձեր պատվերը անվճար սահմանված վերադարձի ժամկետի ընթացքում և կատարել այլ պատվեր:

 

ՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

Իրենց հատուկ առանձնահատկությունների պատճառով մեր որոշ ապրանքներ պետք է համապատասխանեն վերադարձի որոշակի չափանիշների:

  • Լողազգեստներ՝  ենթակա չեն վերադարձի։
  • Ներքնազգեստ՝ ենթակա չեն վերադարձի։
  • Աքսեսուարներ՝ ենթակա չեն վերադարձի։
  • Բուրմունքներ և մոմեր: ենթակա չեն վերադարձի։
  • Ժամացույց՝ ենթակա չեն վերադարձի։
  • Կոսմետիկա՝ ենթակա չեն վերադարձի։

 

Վերադարձներ

Վերադարձն իրականացվելու է նույն վճարման եղանակով, որն օգտագործվել է գնումը կատարելու համար:

Դուք կստանաք վերադարձի հաստատում էլեկտրոնային փոստով։

Եթե դուք չեք ստացել Ձեր հաշվին հետ փոխհատուցման գումարը  14 օր հետո, խնդրում ենք կապ հաստատել ձեր բանկի հետ, որպեսզի նրանք կարողանան օգնել ձեզ և արագացնել գործընթացը: